Kanovereniging Sloterplas / Canoe Club Sloterplas / Kanuverein Sloterplas e.V. , Amsterdam, 03-03-2013

Welkom bij onze Agenda

Beneden zijn de geplande Kano Vereniging Aktiviteiten voor 2013 & 2014, voor meer info neem contact met ons vanuit de contact pagina.

Below are the planned Canoe Club activities for 2013 & 2014, for more info contact us from the contact page.

Unten sind die geplante kano aktivität für 2013 & 2014, für mehr info nehm kontakt mit uns durch die kontact seite.

Week Datum Tocht Opmerking
Week 13 31 Maart Paastocht Rondje Abcoude Paastocht Rondje Abcoude.

Hoi allemaal,

Het is eindelijk weer zover! We kunnen weer gaan varen!

We bijten de spits af op zondag 31 maart 2013(eerste paasdag).

Het eerste rondje dit jaar  is tussen Ouderkerk a/d Amstel,  de Vinkeveense Plassen en Abcoude en is 16,5 km lang.

Het wordt een afwisselende tocht over verschillende kleine riviertjes, de Bullewijk,  de Waver, Winkel, Angstel en Holendrecht.

Een leuke tocht waar de polders veel lager liggen dan waar wij varen met uitzicht over de weilanden waar je veel verschillende weidevogels ziet.

Halverwege de tocht hebben we gelegenheid tot een kopje koffie bij restaurant de punt in Baambrugge.

Week 17 28 April Lisse Lisse = 15 km
Tocht gaat via de keukenhof langs het bos en door de bollen velden. Leuke tocht met fleurige bloemen leuk om het voorjaar te beginnen.

We gaan naar de bollen! Een hernieuwde start van het kanoseizoen. Voor onze clubtocht van de maand april gaan we dwars door de bollenstreek. We starten in de Ringvaart, bij Lisse. Al snel zijn we zelf een bezienswaardigheid, als we varen langs de Keukenhof. Vervolgens kanoën we door de polders van Zuid-Holland, omgeven door de geur van bloeiende tulpen en hyacinten. Via de Leidse Trekvaart, het Mallegat en de Ringsloot maken we een rondje van 15 km. Neem je eigen lunch mee want we komen onderweg geen horecagelegenheid tegen. We verzamelen op zondag 28 april a.s. om 10 uur bij KVS. Heb je zin om mee te gaan, meld je dan aan bij Marloes via msmeulenbroek@gmail.com. Geef dan ook even aan of je wel/niet zelf met de auto gaat en of je kano op de trailer mee moet. We hopen je de 28e te zien, Marloes, Eric, Martin en Susan, toercommissie KVS
Week 20 17 t/m 20  Mei Pinksterkamp Biesbosch
Week 21 26 Mei Enkhuizen