Kanovereniging Sloterplas / Canoe Club Sloterplas / Kanuverein Sloterplas e.V. , Amsterdam, 18.02.2013

Welkom bij Internationale I.C.F. Grachtentochten / I.C.F. Canal Tours / I.C.F. Grachtenfahrten

1980 - 2014: I.C.F. Grachtentochten 34 Jaar!!

Volgend jaar is de 34e editie van onze Internationale I.C.F. Grachtentochten 'Amsterdam'. De leden van K.V.Sloterplas hebben besloten dat ons I.C.F. evenement niet meer jaarlijks, maar tweejaarlijks wordt georganiseerd.

Op 5, 6 en 7 september 2014 zullen wij weer ruim 200 kanoers op ons eiland verwelkomen. Een evenement waar wij trots op mogen zijn. Om dit allemaal in goede banen te laten lopen zet een heel grote groep leden en vrienden van Kanovereniging Sloterplas zich voor onze gasten in. Dat ons evenement succesvol is blijkt nu al weer omdat wij nu al aanmeldingen binnen hebben voor ons evenement in 2014!! Kijk even op de ICF Grachtentochten pagina of meld je aan via info@kanoverenigingsloterplas.