Kanovereniging Sloterplas / Canoe Club Sloterplas / Kanuverein Sloterplas e.V. , Amsterdam, 03-03-2013

40 Jaar Jubileum 2012

1972 - 2012: Kanovereniging Sloterplas 40 Jaar!!!

Wat hebben we een mazzel gehad met het weer van gisteren!! zondag is nat en vies, Zaterdag hebben we onze Jubileumdag in stralende zonneschijn kunnen vieren met veel gasten. Leden, oud leden, buren, vrienden, wethouder.... Het was druk op ons eiland. Eerst in de ochtend een kanotocht gevaren vanaf Kanovereniging Spaarndam naar de Sloterplas. Toen wij daar aankwamen was het al gezellig druk. Diverse oudleden hebben zelfs weer eens in een boot gezeten. Er werden herinneringen opgehaald bij de fotomuur en bij een aantal fotoboeken en mensen kwamen elkaar weer tegen. Een warm Indisch buffet, DJ, hapjes en drankjes en een knetterend kampvuur. Kortom, een zeer geslaagde warme dag. Dank aan iedereen die er was en voor de medewerking. En dank voor de goede wensen, cadeaus, kippen en kaartjes.

Tot ziens bij www.kanoverenigingsloterplas.nl

Kijk op onze jubileumpagina voor meer info en foto's!

Ook de Vereniging Vrienden van de Sloterplas feliciteerd ons via hun site. Kijk hier.

`