Kanovereniging Sloterplas/Canoe Club Sloterplas, Amsterdam, 30.01.2013

Kano Cursus

1 mei Startdatum Kanolessen!!

Bij ons kan een kajakcursus gevolgd worden op de woensdagavonden in het voorjaar.

De startdatum is woensdagavond 1 mei.

Cursuslengte: 6 avonden. De starttijd is 19:30 uur, en het stopt tussen 21:00 en 21:30.

De cursus gaat onder bijna alle weersomstandigheden door zorg dus voor gepaste kleding hiervoor. Wij gaan zeker niet het water op bij (dreigend) onweer!
Tijdens deze cursus kan je natuurlijk ook lid worden van onze vereniging. Voor leden zijn aan deze cursussen geen kosten verbonden!

Wat moet je meenemen:
Neem zwemkleding mee en verder een trainingsbroek, sweater en een dun regenjack. Hou er rekening mee dat je op open water gaat varen, dus zorg voor dunne warme kleding. Zorg er verder voor dat je altijd een volledige set droge kleding bij je hebt want we garanderen je niet dat je droog blijft.
verder een handdoek en een paar extra (water)schoenen of slippers.
Wij zorgen voor een boot, peddel en een zwemvest (bij de cursussen is een zwemvest verplicht!)
Natuurlijk moet je in het bezit zijn van een zwemdiploma!!!!