Kanovereniging Sloterplas / Canoe Club Sloterplas / Kanuverein Sloterplas e.V. , Amsterdam, 03-03-2013

Lidmaatschap informatie

Lidmaatschap van Kanovereniging Sloterplas.
Iedereen kan lid worden van onze vereniging. Om te mogen varen moet je wel in bezit zijn van een zwemdiploma.

Inschrijven bij ons kan je doen tijdens onze openingstijden in het clubhuis. Vraag om een inschrijfformulier.

Er is in ons botenhuis nog ruimte voor een aantal kajaks.

Contributiebedragen geldig van 1 oktober 2009 t/m 30 september 2013, op 1 okt 2013 zullen de contributiebedragen verhoogd worden (ALV januari 2013)

Kano instructie (6 lessen) € 30,-
Kano instructie voor leden gratis
Kano instructie voor kinderen van leden € 15,-

Eenmalige inschrijfkosten € 25,-
Lidmaatschap Kanovereniging Sloterplas € 37,50
Indien geen eigen boot: Gebruik van verenigingsboten € 37,50
Stalling kajak € 49,50
Stalling Canadees / Open kano € 99,-
Lidmaatschap Koninklijk Nederlands Watersport Verbond (KNWV) / Nederlandse Kano Bond (NKB) (verplicht) De hoogte hiervan wordt jaarlijks door de KNWV vastgesteld. Hierover kan een nacalculatie verstuurd worden. € 20,- (bondscontributie)
Donateur € 25,- (minimaal)
Borg sleutel € 7,50

20% korting voor jongeren tot en met 16 jaar en studenten MBO, HBO en Universiteit
Uw jaarlijkse contributie wordt als volgt berekend:

contributie + stalling boot (of gebruik van boten) + KNWV bijdrage.

Belangrijk:

Bootverzekering:

Leden dienen zelf te zorgen voor een verzekering van de eigendommen! Hiervoor kunt u o.a. terecht bij de Nederlandse Kano Bond of de Toeristische Kano Bond Nederland. Meer info hierover vindt u op hun sites of bondsbladen.

Reglementen:

Alle leden van Kanovereniging Sloterplas dienen zich te houden aan onze Statuten en Huishoudelijk Reglement. Deze vindt u op de reglementenpagina (zie home)

Bootgebruik Overeenkomst:

Deze speciale overeenkomst, tegen een kleine meerprijs, stelt meerderjarige clubleden in staat om ook buiten cluburen verenigingsmateriaal te gebruiken. Hieraan zijn een aantal voorwaarden verbonden. Bijvoorbeeld dat je volledig zelfstandig, veilig en zorgvuldig met onze materialen omgaat. Over dit bootgebruik contract kunnen we op ons terrein meer uitleggen.