Kanovereniging Sloterplas / Canoe Club Sloterplas / Kanuverein Sloterplas e.V. , Amsterdam, 03-03-2013

Welkom bij het Pinksterkamp

Natuurgebied De Biesbosch 2013

Ga je (weer) mee op Pinksterkamp? Dit jaar vindt het plaats op 17, 18, 19 en 20 mei in het mooie natuurgebied De Biesbosch. We brengen het weekend door op boerderij Biesbosch hoeve op eiland de Vischplaat en dus alleen bereikbaar met een boot. De koeien hebben een stukje weiland afgestaan waar we kunnen kamperen, koken op een kampvuurtje en genieten van de stilte en de donkere avonden en nachten in de Biesbosch.

Onze kampeeruitrusting kan overgevaren worden dus dat geeft geen problemen.

Als we met minimaal 15 personen zijn krijgen we als groep een eigen veld toegewezen waar alle tenten op kunnen. Hier staan ook een vuurbak waarin we een kampvuurtje mogen maken of barbecueën. Elektriciteit is niet aanwezig douche en toilet wel.

Meld je snel aan via info@kanoverenigingsloterplas.nl