Kanovereniging Sloterplas/Canoe Club Sloterplas, Amsterdam, 11.02.2013

Welkom op de Homepage van Kanovereniging Sloterplas.

Zondag 21 April OPEN DAG

Deze zondag presenteren alle watersportorganisaties van ons Watersporteiland zich. En wij natuurlijk ook.

We zijn open van 12 to 17 uur voor iedereen die geinteresseerd is in Kanosport en onze Kanovereniging. Op het terrein wordt uitleg gegeven over verschillende boten en de durfals mogen alvast een stukje varen. Neem hiervoor de nodige droge kleding mee, en reken er op dat het water nogal koud kan zijn!.

1980 - 2014: Internationale I.C.F. Grachtentochten 34 Jaar!!

Volgend jaar is de 34e editie van onze Internationale I.C.F. Grachtentochten 'Amsterdam'. Op 5,6 en 7 september 2014 zullen wij weer ruim 200 kanoers op ons eiland verwelkomen. Een evenement waar wij trots op mogen zijn.. Kijk even op de ICF Grachtentochten pagina of meld je aan via mailto:info@kanoverenigingsloterplas.nl