Kanovereniging Sloterplas / Canoe Club Sloterplas / Kanuverein Sloterplas e.V. , Amsterdam, 03-03-2013

Welkom op onze Homepage

1972 - 2012: Kanovereniging Sloterplas 40 Jaar!!!

Meer info op onze Jubileumpagina.

Open Dag 21 april 2014:

Op zondag 21 april wordt op ons watersporteiland de eerste Eiland - Opendag gehouden.

Alle verenigingen en organisaties op ons eiland zijn dan open van 12 tot 17 uur.

Hengelsportvereniging Amsterdam, Kanovereniging Sloterplas, Watersportvereniging Sloterplas, Watersportcentrum Sloterplas, Scouting Sarto en Scouting Amsterdam zullen zich presenteren.

Over de exacte invulling van de dag wordt nog gesproken. Meer info volgt, en ideeen zijn altijd welkom!

Vakanties in Turkije

Fred Scheepstra heeft woensdagavond uitgebreid verteld over kano- vakanties in Turkije. Waterkaarten en Powerpoint kwam er aan te pas. Een week later kon Kees vertellen over boeien, bakens en verkeerstekens op het water. Handig in de buurt van beroepsvaart.

Opruimdag

De datum is nog niet gepland.