Kanovereniging Sloterplas / Canoe Club Sloterplas / Kanuverein Sloterplas e.V. , Amsterdam, 03-03-2013

K.V.S. Pinksterkamp

Natuurgebied De Biesbosch 2013

We hebben al een paar mooie routes in de Biesbosch gevonden om te gaan varen maar het lijkt ons ook een leuk idee om de gaan Biesboschgolfen.

Biesboschgolf, klompengolf met als extra uitdaging, een hole op het water.

Biesboschgolf is een enorm leuk teamspel. Een team bestaat uit minimaal 3 personen, er spelen meerdere teams tegen elkaar. Het parcours is uitgezet dwars door de weilanden van eiland De Vischplaat, met als obstakels, sloten, koeienflatsen en draden.

Laat even weten of jullie dit ook een leuk idee vinden zodat we dit van te voren kunnen reserveren. Meer informatie over de camping kunnen jullie vinden op www.biesboschhoeve.nl Hier staat ook het een en ander over de Biesbosch geschreven en het golfen. Nu willen we graag van jullie weten:

Ø  met hoeveel personen en tenten je komt

Ø  of je op vrijdag of zaterdag komt

Video van boerderij Biesbosch hoeve bekijken:
op YouTube

Meld je snel aan via info@kanoverenigingsloterplas.nl